HZZO  

PZZ najnovije obavijesti
29 lis Categories: medo

 NOVO 29.10.2020 - uputa za liječnike primarne zdravstvene zaštite HRVI

28.10.2020 -  MZ, uputa o postupanju obiteljskih liječnika u vrijeme epidemije COVID-19

28.10.2020 - Utvrđivanje PNR COVID 19

23.10.2020 - Poštovani/e,

zbog potrebe da se oslobode, ali i sačuvaju kapaciteti za testiranje bolesnika oboljelih ili suspektnih na COVID-19, molimo Vas za dodatnu suradnju na način da s posebnom pažnjom provedete selekciju osoba koje upućujete na PCR testiranje na SARS-Cov-2.

Nema nikakve potrebe da se na testiranje upućuju asimptomatske osobe koje žive u kućanstvu sa oboljelim osobama, te osobe trebate staviti u samoizolaciju na 14 dana i poslati na testiranje samo u slučaju da razviju simptome.

Vezano za gore navedeno upućujemo Vas na smjernice za postupanje u primarnoj zdravstvenoj zaštiti dostupne na poveznici https://www.hzjz.hr/wp-content/uploads/2020/09/Prioriteti_za_testiranje_ver_3_corr_21_09_2020.pdf"

Ovim putem koristimo priliku da se zahvalimo na svim aktivnostima koje zajedno s nama provodite na suzbijanju epidemije bolesti COVID-19.

S poštovanjem,

Ministarstvo zdravstva  

23.10.2020 - MZ Raspored hitnog zbrinjavanja pacijenata u BZU u Gradu Zagrebu 23.10.2020., dopuna upute

23.10.2020 - MZ_Osiguranje i povećanje kapaciteta u hitnom bolničkom prijemu i stacionaru

22.10.2020 - MZ-Raspored hitnog zbrinjavanja pacijenata u bolnicama u Gradu Zagrebu za vrijeme epidemije bolesti COVID-19

22.10.2020 - Privremene preporuke za nadzor nad kontaktima oboljelih od COVID-19

20.10.2020 - Nacionalni program ranog otkrivanja raka pluća

16.10.2020 - Althera, dijetetski preparat, izdavanje pakiranja od 400 g umjesto pakiranja od 450 g na recept - obavijest o postupanju

16.10.2020 - Stop COVID-19 izdavanje verifikacijskih kodova

Poštovane kolegice i kolege, 

Ovim putem Vas podsjećamo na potrebu i obavezu evidentiranja zaraženih osoba i njihovih kontakata putem Digitalne platforme za praćenje COVID 19, kojoj se pristupa putem poveznice https://zarazne.zdravlje.hr/zarazne_welcome.html i korištenjem Vaše smart kartice kojom pristupate CEZIH-u. Ovim putem Vam šaljemo i kratki film funkcionalnosti Digitalne platforme za izdavanje koda korisnicima STOP COVID aplikacije. Napominjemo da je potrebno da osoba ima upisan broj mobitela u platformu te da ima označeno da je ima vrstu nadzora liječenje u kući ili liječenje u bolnici.

Za sve moguće nejasnoće oko izdavanja koda ili korištenja Digitalne platforme možete se obratiti na tomislav.benjak@hzjz.hr .

Kratki film možete pokrenuti iz MedO aplikacije-kliknite mišem na HELPDESK ...

 

 

 

13.10.2020 - nadogradnja digitalne platforme HZJZ

Poštovane kolegice i kolege, 

Koristimo priliku Vas još jednom podsjetiti na potrebu vođenja podataka o zaraženim osobama od COVID 19 i njihovih kontakata kroz Digitalnu platformu za praćenje COVID 19. Pristup je putem poveznice https://zarazne.zdravlje.hr/STOPCovid19/ . Pristupa se putem Vaših smart kartica koje koristite za ulaz u CEZIH, pri čemu koristite istu certifikat koji inače koristite u svakodnevno radu. On je vjerojatno 12345, ako ga niste mijenjali.  Ovim putem Vam šaljemo i dopis koji smo Vam uputili vezano za nadogradnju sustava funkcionalnosti za izdavanje koda za aplikaciju STOP COVID 19. Kod se izdaje isključivo na zahtjev Vašeg pacijenta koji je zaražen, te upisan u platformu. Da bi se kod mogao generirati osoba mora imati evidentiran broj mobitela te podatak o vrsti nadzora liječenje u kući ili liječenje u bolnici. 

U slučaju problema kod izdavanja koda kontakt osoba je Tomislav Benjak tomislav.benjak@hzjz.hr / 092 121 61 10. 

09.10.2020 - Epidemija (COVID-19)-mjere za sprječavanje širenja bolesti i upute za organizaciju rada u primarnoj zdravstvenoj zaštiti 

7.10.2020 - Nacionalni program za probir i rano otkrivanje raka pluća

Korisničke upute

Zašto i kako prestati pušiti

Sażetak Nacionalnog programa za probir i rano otkrivanje raka pluća

Protokol za očitavanje LDCT snimki, I-ELCAP Hrvatska

Priručnik o radu u aplikaciji NPPSigner

Popis probnog otvaranja termina za sve bolnice

Informirani pristanak za sudionika

HZZO - PZZ - MedO program 

eUputnice
1 lis Categories: medo

05.10.2020 - za liječnike primarne zdravstvene zaštite - upute i način upućivanja na specijalističko-konzilijarne zdravstvene zaštite. Nova verzija propisuje još neke djelatnosti za koje se i dalje koristi papirnata verzija uputnica:

  1. njegu u kući
  2. HE timovi  u okviru obavljanja higijensko-epidemiološke zdravstvene zaštite
  3. telemedicina (djeluje u okviru Hrvatskog zavoda za hitnu medicinu, koji još nije spojen na Cezih)

01.10.2020 - eUputnice

MedO - uputa za korisnike

na tragu uspješne implementacije funkcionalnosti eRecepta, Ministarstvo zdravstva i Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje su pokrenuli prije nekoliko godina u sklopu sustava Cezih projekt eUputnice/eNalaz/eOtpusno pismo. Tada je liječnicima primarne zdravstvene zaštite omogućeno propisivanje eUputnice za usluge u specijalističko-konzilijarnoj zdravstvenoj zaštiti. Projektom BIS2CEZIH funkcionalnost uputnice u specijalističko-konzilijarnoj zdravstvenoj zaštiti je nadograđena na način da je omogućeno slanje privitka uz uputnicu i slanje više odgovora / specijalističkih nazala po istoj uputnici. Spomenutim projektom sve bolnice su pokazale tehničku povezanost na CEZIH i dobile su sredstva za informatizaciju vlastitih informacijskih sustava kako bi uspješno preuzimale eUputnicu i slale eNalaz.  

Ministarstvo zdravstva  u suradnji s Hrvatskim zavodom za zdravstveno osiguranje od početka listopada ove godine za svoje osigurane osobe i ugovorne zdravstvene ustanove ukida obvezu ispisa tiskanice uputnice (tzv. crvene uputnice) u procesima upućivanja, naručivanja, prijema, naplate usluga i arhiviranja dokumentacije u svim zdravstvenim ustanovama.

Za pacijente to znači da kod izabranog liječnika više neće dobiti ispisanu papirnatu tiskanicu uputnice, već će pravo na specijalističko-konzilijarnu uslugu ostvarivati putem elektroničke verzije tog dokumenta izdanog u informacijskom sustavu izabranog liječnika, pohranjenoj u nacionalnom informacijskom sustavu zdravstva CEZIH-a.

Nakon pružene usluge temeljem eUputnice, eNalaz će biti dostavljen liječniku primarne zdravstvene zaštite, ali bit će i dostupan pacijentu putem Portala zdravlja na platformi e-Građani.  

Za zdravstvene djelatnike primarne zdravstvene zaštite to znači da će u sklopu propisivanja eUputnice, uz dosad uobičajeno eNaručivanje moći:

-          pacijenta naručiti direktno na termin u zdravstvenoj ustanovi,

-          uputiti zahtjev za dodjelom termina prema odabranoj zdravstvenoj ustanovi te

-          u situacijama kada liječnik ocijeni da je to potrebno i ispisati podsjetnik o izdanoj e-uputnici.

Pacijenti se također mogu odlučiti za termin naručiti samostalno. U tom se slučaju po izdanoj eUputnici obraćaju zdravstvenoj ustanovi samo s svojim MBO-om kao ključnim podatkom s zdravstvene iskaznice.

Za bolničke i specijalističko-konzilijarne zdravstvene ustanove to znači da će, uz dosad uobičajeno eNaručivanje, zahtjev za termin moći dobiti umjesto od pacijenta i od izabranog liječnika primarne zdravstvene zaštite.

Nastavno na taj zahtjev zdravstvena ustanova je dužna kontaktirati pacijenta te ga obavijestiti o dodijeljenom terminu. Samostalno naručivanje pacijenata kontaktiranjem zdravstvene ustanove je i dalje dozvoljeno, ali se u tom slučaju pacijent predstavlja samo MBO-om sa svoje zdravstvene iskaznice, a što je temelj za dohvat i rezervaciju eUputnice.

Preuzimanje eUputnice s CEZIH-a je također obvezno kod prijema u zdravstvenu ustanovu, što je obvezna predradnja u procesu fakturiranja zdravstvene usluge prema Zavodu, a koje se od 01. siječnja 2021. više neće moći ostvariti bez podatka o identifikatoru eNalaza po svakoj eUputnici. 

Za sva pitanja i eventualne nejasnoće, slobodno se obratite kao i uvijek na helpdesk Zavoda.

eUputnice dopis za PZZ

eUputnice upute za liječnike

eUputnica protokol za izvanredne situacije

HZZO 

sve obavijesti
23 ruj Categories: medo

 

23.09.2020 - Nove objedinjene revidirane Preporuke o prioritetima za testiranje na SARS-CoV-2, postupanju s kontaktima, završetku izolacije i karantene („samoizolacije“), Verzija 3. od 21/09/2020

 

Ovo su nove objedinjene revidirane Preporuke o prioritetima za testiranje na SARS-CoV-2, postupanju s kontaktima, završetku izolacije i karantene („samoizolacije“), Verzija 3. od 21/09/2020,  koje je Hrvatski zavod za javno zdravstvo 22. rujna 2020.  objavio na mrežnoj stranici (https://www.hzjz.hr/wp-content/uploads/2020/09/Prioriteti_za_testiranje_ver_3_corr_21_09_2020.pdf ) - upućujemo Vas na potrebu da se kao izabrani doktori u djelatnosti obiteljske medicine i pedijatrije dodatno uključite u nadzor nad oboljelima od COVID-19.

 

Naime, izolacija je u digitalnoj platformi automatizmom skraćena, za sve, s 14 na 10 dana, ali u pojedinim slučajevima treba produžiti izolaciju na temelju kliničkih simptoma (koji su jedan od kriterija za izlazak iz izolacije), ili na temelju općeg zdravstvenog stanja (imunokompromitirani bolesnici) ili zbog pripadnosti određenom okruženju (domovi za starije osobe). Kako te slučajeve, nije bilo moguće izuzeti iz automatskog skraćivanja izolacije informatičkim putem,  potrebno je da to učini nadležni izabrani liječnik obiteljske medicine  ili pedijatar u slučaju predškolske djece. Omogućeno je da kao izabrani liječnici, koji najbolje poznajete zdravstveno stanje pacijenata u skrbi, uđete u platformu i produljite tim osobama izolaciju na vrijeme koje smatrate da je potrebno tj. sukladno individualnoj procjeni izmijenite datum završetka izolacije.

 

21.09.2020 - Propisivanje i izdavanje lijekova na ograničeni recept

 

08.09.2020 - Nacionalni program za probir i rano otkrivanje raka pluća od 01.10.2020.

 

01.09.2020 - Održavanje stručnih skupova  

 

01.09.2020 - Bolesti i stanja s povećanim rizikom

 

01.09.2020 - Revidirane preporuke HZJZ-a

31.07.2020 - obavijest za ordinacije obiteljske medicine s područja grada Zagreba - Uspostava karantene/samoizolacije

Poštovani,  

Hrvatski zavod za javno zdravstvo je u okviru uputa i preporuka za postupanje u pandemiji COVID – 19  donio i Postupak kod pojave bolesti u gosta u turističkom smještajnom objektu u vrijeme pandemije COVID -19 (19.06.2020.).  Tim je dokumentom predviđeno da regionalni stožeri (lokalni) osiguraju organiziranu izolaciju za oboljele čija klinička slika ne zahtijeva hospitalizaciju i  organiziranu karantenu/samoizolaciju za zdrave kontakte  koji moraju biti u karanteni. Slijedom iznijetog, a sukladno Odluci  Stožera Civilne zaštite Grada Zagreba sa 116. i 117. sjednice održane dana 30. i 31. srpnja 2020. obavještavamo Vas  o uspostavi karantene/samoizolacije na području grada Zagreba u objektu hotela Tomislavov dom, Zagreb, Sljemenska cesta 24  od dana 01. kolovoza 2020. 

Ovim putem smatramo važnim dostaviti i sljedeće informacije: 

-          temeljem rješenja nadležnih službi oboljeli  čija klinička slika ne zahtijeva hospitalizaciju i  organiziranu karantenu/samoizolaciju i  zdravih kontakata na području grada Zagreba, primaju se u karantenu/samoizolaciju putem dežurnog liječnika iz COVID ambulante (Doma zdravlja Zagreb-Centar). Dežurni liječnik iz COVID ambulante  je  prvi kontakt za primitak u karantenu. 

-          liječnik u COVID ambulanti bit će dostupan na broj telefona 091 489 7015 svaki dan od 8 do 20 sati, a od 20 sati toga dana, do 8 ujutro idućeg dana, u pripravnosti će biti liječnik, kojeg će se kontaktirati na broj 091 489 7022. 

-          Ovi brojevi uspostavljeni su isključivo za potrebe karantene/samoizolacije. 

-          Službeni kontakt broj dežurnog medicinskog osoblja  u karanteni:  091 4678 229 

30.07.2020 - A5 uputnice MEDO UPUTA ZA RAD

29.07.2020 - Obavijest digitalna platforma COVID-19

28.07.2020 - Prioriteti za testiranje na SARS-CoV-2

Poštovani,  

ovim putem Vas obavještavamo da je Hrvatski zavod za javno zdravstvo objavio preporuku vezano za prioritete za testiranje na SARS-CoV-2.

Navedeni dokument možete pronaći na web stranici Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo ili na sljedećoj poveznici https://www.hzjz.hr/sluzba-epidemiologija-zarazne-bolesti/koronavirus-najnovije-preporuke/  

S poštovanjem,

Operativni tim Kriznog stožera Ministarstva zdravstva

 

21.07.2020 - Postupak predlaganja i propisivanja pomagala kod šećerne bolesti, uputa

20.07.2020 - Obavijest o propisivanju lijekova strancima kojima se sredstva za ZZ osiguravaju u Državnom proračunu

08.07.2020 - Poziv za edukaciju 'Virtualna rana intervencija'

06.07.2020 - obaveza evidentiranja i praćenja podataka oboljelih, te osoba u samoizolaciji putem Centralnog repozitorija

03.07.2020 - obavijest HZZO-a: Izvanredni nadzorni zdravstveni pregledi vozača i kandidata za vozače

01.07.2020 - obavijest Operativnog tima KS MIZ 

Poštovani, 

Nastavno na razvoj epidemiološke situacije na području vaše županije odnosno Grada Zagreba, upućujemo vas da Županijski  stožer civilne zaštite odnosno Stožer Grada Zagreba, procijeni potrebu za ponovnu aktivaciju  izdvojenih ambulanti za pregled bolesnika pod sumnjom na zaraženost koronavirusom tzv. „COVID-19 ambulante“ u djelatnosti obiteljske/opće medicine, te da istu, ukoliko se to smatra potrebnim, organizira u suradnji s nadležnim domom zdravlja. 

Uz razvoj epidemiološke situacije, preporučamo uzeti u obzir i dostupnost postojećih kapaciteta, a osim lokacija potrebno je definirati i radno vrijeme tih ambulanti tijekom dana. Radno vrijeme i duljinu radnog  ambulanti, moguće je odrediti u vremenskom rasponu od 8,00 do 20,00 sati, prema vašoj procjeni o potrebnom broju sati rada. 

Molimo da domovi zdravlja koji će organizirati „COVID-19 ambulantu/te“ , o lokacijama i njihovom radnom vremenu te o početku rada, izvijeste ovo ministarstvo i Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje. Također upućujemo domove zdravlja da vode točne evidencije o rasporedu svakog pojedinog zdravstvenog radnika, jer će to biti podloga za plaćanje rada u tim ambulantama od strane HZZO-a. 

Molimo da o početku rada, lokacijama i radnom vremenu izvijestite i sve pružatelje zdravstvenih usluga kao i građane na svom području. 

Napominjemo, da u cilju zaštite zdravlja zdravstvenih radnika i sprječavanje širenja bolesti, treba osigurati dostatnu količinu zaštitne opreme za sve zdravstvene radnike primarne zdravstvene zaštite koji će biti raspoređeni na rad u tim izdvojenim ambulantama pri domovima zdravlja. 

S poštovanjem,

Operativni tim KS MIZ

30.06.2020 - obavijest Operativnog tima KS MIZ  

Nadopuna dokumenta „Tumačenje, izmjene i dopune točke 5.1. Mjere reaktivacije bolničkog sustava u sklopu izlazne strategije RH za COVID-19 koje se primjenjuje od 22. svibnja 2020. godine (Klasa: 813-07/20-01/01, Urbroj. 534-03-1/1-20-105)

Točka 1. predmetnog dokumenta „Bolesnici kojima se planira hospitalizacija ili provođenje dijagnostičko-terapijskih postupaka“ predlaže se nadopunti tako da:

izabrani liječnik primarne zdravstvne zaštite, na teret Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje treba uputiti pacijenta na testiranje na infekciju SARS-CoV-2, osim već navedenog, prije svakog:

elektivnog operacijskog programa i,

elektivnog programa kod kojeg se generira aerosol, u specijalističko-konzilijarnoj zdravstvenoj zaštiti i dnevnoj bolnici te kod hospitalizacije i bolničkog liječenja, kada je testiranje moguće organizirati na način da se zbog možebitnog čekanja na provedbu i rezultat testiranja ne odgađa program.

Točka 2. „Ostale indikacije“ nadopunjava se od 26.6.2020. (koorespondencija Stožera civilne zaštite) s novom 4. podtočkom, tako da doktori primarne zdravstvene zaštite daju uputnice i upućuju na testiranje COVID-19 u skladu s epidemiološkim smjernicama, osim do sada navednog, i:

„korisnike i zaposlenike u sustavu socijalne skrbi kod pružatelja socijalnih usluga što uključuje:

testiranje novih korisnika (kod privremenog smještaja u kriznim situacijama i dr.) neposredno prije realizacije smještaja te po isteku 14-dnevne samoizolacije,

testiranje korisnika po isteku 14-dnevne samoizolacije nakon dugotrajnog bolničkog liječenja,

testiranje djelatnika prije povrataka na posao nakon višednevne odsutnosti (odsutnost najmanje 5 radnih dana u kontinuitetu koji može biti prekinut zbog neradnih dana) zbog korištenja godišnjeg odmora ili zbog drugog razloga te nakon povratka iz inozemstva,

testiranje korisnika i djelatnika prema posebnoj indikaciji epidemiologa.“

S poštovanjem,

Operativni tim KS MIZ

23.06.2020 - obavijest Operativnog tima KS MIZ 

Poštovani,

Nastavno na  razvoj epidemiološke situacije, vezano uz epidemiju COVID-19, kako kod nas, tako i u susjednim zemljama, smatramo potrebnim upozoriti sve pružatelje zdravstvenih usluga u Mreži javne zdravstvene službe, da su obvezni pratiti i pridržavati se svih uputa Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo (HZJZ) i preporuka Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske te drugih nadležnih tijela na državnoj i lokalnoj razini, kao i u radu primjenjivati preporuke struke. Pritom posebno ističemo obvezu provođenja propisanih postupaka trijaže, obvezu korištenja zaštitne opreme kao i osiguravanje mogućnosti testiranja na COVID-19 u zdravstvenim ustanovama.

 

Upute za djelatnike zdravstvenih ustanova, pacijente i posjetitelje tijekom epidemije COVID-19 

 (https://www.hzjz.hr/wp-content/uploads/2020/03/Upute_za_djelatnike_zdravstvenih_ustanova_pacijente_i_posjetitelje_21_06.pdf)

 Pristup posjetiteljima u bolničke ustanove

 (https://www.hzjz.hr/wp-content/uploads/2020/03/Posjete_u_zdravstvenim_ustanovama.pdf)

 Uz opće preporuke i važeće upute molimo da se kod pregleda ili telefonskog kontakta posebna pažnja posveti uzimanju anamnestičkih podataka prema smjernicama  za postavljanje sumnje na zaraženost COVID-19. 

Na linku se nalaze i najnovije preporuke o postupanju s turistima koji su razvili simptome COVID-19. (https://www.hzjz.hr/wp-content/uploads/2020/03/Postupak_kod_pojave_bolesti_kod_gosta_19_06.pdf)

Vezano uz organizaciju i funkcioniranje bolničkih zdravstvenih ustanova, a s ciljem osiguranja kontinuiranog i kvalitetnog pružanja zdravstvene zaštite, pozivamo vas da zadržite određeni dio smještajnih kapaciteta za izolaciju odnosno za liječenje pacijenata oboljelih od bolesti COVID-19, s mogućnošću proširenja sukladno potrebama te da organizaciju rada u narednom razdoblju planirate na način da osigurate raspoloživost potrebnih ljudskih resursa. 

U cilju zaštite zdravlja zdravstvenih radnika i sprječavanja širenja epidemije među građanima ponovo napominjemo da ste obvezni osigurati dovoljnu količinu zaštitne opreme, a osim u radnom okruženju, potrebno je pridržavati se epidemioloških mjera i u svakodnevnom životu.

Zaključno, podsjećamo da su odluke Ministarstva zdravstva, donesene vezano uz epidemiju i dalje na snazi. 

S poštovanjem,

Operativni tim KS MIZ 

09.06.2020 - Hrvatski zavod za javno zdravstvo objavio je na svojoj mrežnoj stranici Preporuke postupanja u domovima zdravlja/ pružateljima zdravstvene zaštite na primarnoj razini ( Verzija 2, Zagreb, 4. lipnja  2020.), te Upute za liječnike obiteljske medicin( Verzija 2, Zagreb, 4. lipnja  2020.).

04.06.2020 - Odluka UV o načinu plaćanja rada u COVID-19 ordinacijama - obavijest i upute

04.06.2020 - unicef on-line edukacija

Poštovani,  

ovim putem obavještavamo Vas da se u okviru programa „KOMUNIKACIJA ZA SVAKO DIJETE: Primjena tehnologije 21. stoljeća za promociju komunikacije, obrazovanja i socijalnog uključivanja djece rane dobi s teškoćama u razvoju” kojeg provodi Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet u suradnji s Fakultetom elektrotehnike i računarstva uz podršku UNICEF-a, održava on-line edukacija.  

Edukacija je otvorena za sve stručnjake koji rade s djecom koja imaju složene komunikacijske potrebe.  

Slijedom navedenog, molimo Vas da obavijest o istom proslijedite putem CEZIH-a ugovornim subjektima Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje u djelatnostima zdravstvene zaštite predškolske djece i  opće/obiteljske medicine.  

Napominjemo da je rok za prijavu 05. lipnja 2020. godine.  

Zahvaljujemo na suradnji,  

Ministarstvo zdravstva  

     

Tema:

POTPOMOGNUTA KOMUNIKACIJA I ASISTIVNA TEHNOLOGIJA ZA NAJMLAĐU DJECU SA SLOŽENIM KOMUNIKACIJSKIM POTREBAMA

Trajanje edukacija:

2 dana od 9.00 sati do 16.30 sati (pauze su uključene u navedenom vremenu). Sudjelovanje na oba dana je obavezno i preduvjet za dobivanje potvrde.

Termin:

Moguće je odabrati termin sukladno Vašim ostalim obavezama.

  • termin: 18. i 19. 6.2020.
  • termin: 9. i 10.7.2020.

Forma:

On-line edukacija. Sadržaj je pripremljen u zanimljivom i dinamičnom obliku te sadrži dosta praktičnih primjera.

Profil sudionika:

 

Edukacije su namijenjene stručnjacima koji rade s djecom koja imaju složene komunikacijske potrebe

Maksimalan broj sudionika:

Nema ograničenja u broju sudionika

Teme koje će biti obrađivane:

•  Rana intervencija

•  Rani komunikacijski razvoj - osnove

•  Pojam simbola

•  Ključna obilježja potpomognute komunikacije (PK)

•  Niskotehnološki oblici PK

•  Komunikacijske ploče u okviru Cboarda i Boardbuildera

•  Visokotehnološki oblici potpomognute komunikacije

•  Primjeri primjene PK

•  Praktični rad s aplikacijom Cboard

•  Upoznavanje postojećih programskih rješenja za PK

Napomena: Detaljan program edukacije će Vam biti poslan naknadno.

Predavači:

Edukacije će održati stručnjaci iz područja PK-a i IKT-a:

Izv. prof. dr. sc. Jasmina Ivšac Pavliša

Prof. dr. sc. Željka Car

Matea Žilak, mag. ing.

Monika Rosandić, mag. logoped

Klara Popčević, mag. logoped

       

 Za sva eventualna dodatna pitanja molimo Vas da se obratite dr. sc. Ivani Rašan na email: ivana.rasan@fer.hr

 

 02.06.2020 - komunikacijska poruka obavijest

25.05.2020 - zaštitna oprema, obavijest 

Poštovani, 

Stožer civilne zaštite Republike Hrvatske je putem Ravnateljstva civilne zaštite Ministarstva unutarnjih poslova uspostavio distribucijski lanac vezano uz podjelu zaštitne opreme prema svim korisnicima (zdravstvene ustanove, ustanove socijalne skrbi, operativne snage sustava civilne zaštite, policija, oružane snage, carina, pravosuđe, promet, inspekcije, kao i mnogi drugi koji su provodili mjere zaštite zdravlja od COVID-19.). 

Epidemiološka situacija u Republici Hrvatskoj je odlična te se postupno iz kriznog vraća u normalno stanje.  Za sve sudionike koji provode zaštitne mjere sada je puno manje opterećenje, kako u dijelu angažiranja ljudi tako i kod potreba za korištenjem zaštitne opreme. 

Obzirom da su sve službe dobile potrebne količine opreme, Ravnateljstvo civilne zaštite Ministarstva unutarnjih poslova više neće distribuirati zaštitnu opremu prema korisnicima već će pažljivo pratiti situaciju te u slučaju izbijanja kriznih žarišta na određenom području (npr. zadnja situacija na otoku Braču) u suradnji s nadležnim stožerom civilne zaštite interventno i promptno dostaviti potrebnu zaštitnu opremu. 

Stožer civilne zaštite Republike Hrvatske je formirao stratešku zalihu zaštitne opreme koja će se čuvati u zonskim skladištima Ravnateljstva civilne zaštite Ministarstva unutarnjih poslova za eventualni drugi val epidemije koji se pretpostavlja krajem godine. U tom smislu tražimo od svih sudionika da odgovorno koriste zaštitnu opremu koju imaju na raspolaganju te provode redovito ažuriranje svojih zaliha zaštitne opreme kao što su radili prije početka epidemije.  

S poštovanjem,

Operativni tim KS MIZ

24.05.2020 - obavijest o Mjerama reaktivacije bolničkog sustava

22.05.2020 -Mjere reaktivacije bolničkog sustava 

15.05.2020 - Novi šifarnik eListe KZN V_9 objedinjuje prethodne šifarnike za eNaručivanje i „Konzultacije“ s novih 63 postupka  kako bi se pokrile sve djelatnosti. Otvoren je i novi tip postupaka, „Uzimanje uzoraka“ s tri nova KZN-a koji se mogu koristiti kako bi se organizirao rad u pojedinim odjelima zdravstvenih ustanova za uzimanje uzoraka.   

Na sve novo dodane postupke je omogućeno i eNaručivanje, a šifrarnik je aktivan od 18.05.2020.   

14.05.2020 - EKZO kartice 

                    - produljenje rokova za ostvarivanje prava OO temeljem potvrda o ortopedskim i drugim pomagalima 

07.05.2020 - Preporuka ordinacijama PZZTelefonska identifikacija pacijentaSigurnosna elektronska komunikacija

04.05.2020 - naplata sudjelovanja kod upućivanja i testiranja na COVID-19

01.05.2020 - Mjere reaktivacije bolničkog sustava + MZ BZU dopis

30.04.2020 - Epidemija (COVID-19) - Naručivanje pacijenata na specijalističko-konzilijarne preglede i bolničko liječenje

28.04.2020 - Centralni repozitorij podataka o osobama kod kojih je dijagnosticiran COVID-19 i nadzorima nad postavljenim sumnjama na tu bolest - nova verzija platforme 

22.04.2020 

Podsjetnik za djelatnost obiteljske medicine, pedijatrije i ginekologije 

Preporuke u provedbi mjera zdravstvene zaštite LOM  

20.04.2020 - ePropusnice je ponovo moguće izdavati iz Mede ... ponovo manjkava komunikacija od proizvođača aplikacije ... od jutros oko 10 zbog nepooznate greške u sustavu nije moguće koristiti HZZO web servis za propisivanje ePropusnica. Grešku smo prijavili i dobili odgovor da se radi na otklanjanju problema ... 

17.04.2020 - Najnovije Upute za zdravstveni nadzor: 

-Zdravstveni nadzor 

-Letak izolacija (eng) 

-Letak izolacija (hrv) 

-prema novim napucima WHO za bilježenje opravdano kliničko-epidemiološko dijagnosticirane COVID-19 infekcije, a bez identificiranog virusa, koristi se šifra U07.2U07.2 COVID-19, virus nije identificiran 

Kliničko-epidemiološki dijagnosticiran COVID-19 

Vjerojatni COVID-19  

Sumnja na COVID-19  

https://icd.who.int/browse10/2019/en#/U07.2  

Za bolesti i stanja gdje je virus identificiran i dalje se koristi šifra U07.1 COVID-19, virus identificiran  

https://icd.who.int/browse10/2019/en#/U07.1  

Sukladno tomu, u privitku dostavljamo vam izmijenjeni i dopunjeni Naputak za šifriranje novog korona vidusa.  

17.04.2020 - HZZO A5 uputnica: neki Gx traže svoje ugovorne doktore da komuniciraju na novoj platformi nevezanoj sa Cezih-om sa doktorima SKZZ-a vezano uz A5 uputnicu - upozoravamo da je Cezih ozakonjen i da nije dopuštena razmjena podataka između doktora, na nijedan drugoj platformi osim kroz Cezih 

16.04.2020 - Mjere socijalna skrb 

-uz izdavanje ePropusnice dozvoljena je evidencija postupka OM112 / PD109 za PZZ

14.04.2020 - Odluke Upravnog vijeća HZZO-a sa 56. sjednice održane 27. ožujka i 57. sjednice održane 09. travnja 2020. 

10.04.2020 - prijelaz granice 

10.04.2020 - Ukoliko Vam ništa od UPUTA nije pomoglo problem prijavite proizvođaču aplikacije na eMail: helpdesk.covid-19@apis-it.hr  

Mi kao Vaša programska podrška za Medo program ćemo pomoći s provedbom Uputa koje smo dobili (Upute je dužan dostaviti propizvođač aplikacije - nečijim nemarom, kaosom ili nečim trećim dobili smo ih sa zakašnjenjem, tek u srijedu 08.04.2020 u 15:50, kada ste i Vi - naši Korisnici i mi bili na rubu živčanog sloma). 

Ukoliko Vam aplikacija i nakon provedene procedure iz Upute ne dozvoljava pristup, ni mi, ni HZZO helpdesk@hzzo.hr Vam ne možemo pomoći pošto nismo proizveli web aplikaciju, proizvođač i njegov helpdesk je helpdesk.covid-19@apis-it.hr  

Mi smo Vam posljednjih dana omogućili pristup trima novim web servisima u najkraćem mogućem roku (pristup popisima pacijenata u izolaciji, oboljelih od COVID-19 i ePropusnice). Naši djelatnici u helpdesku se trude ne propustiti niti jedan poziv i svakom odgovoriti i pomoći onoliko koliko možemo, a često i više od toga, pa Vas molim Vas da imate razumijevanja za njih. 

Boris Klaić, IPT doo 

09.04.2020 - UPUTA HZZO za pristup web aplikaciji https://zarazne.zdravlje.hr  

Pristup servisu imaju samo liječnici: https://zarazne.zdravlje.hr  

Dodatne upute:  

Koristite Internet explorer za pristup aplikaciji, u Internet exploreru, na Alati, Internetske mogućnosti, Sigurnost, Pouzdana mjesta, gumb Mjesta upišite https://zarazne.zdravlje.hrkao sigurnu stranicu   

 

 

Ako ni to ne pomogne:   

Najčešća pitanja vezana za pristup putem certifikata   

4.2.2 Prilikom odabira certifikata, ne ponudi se opcija za upis PINa  

Odgovor: U ovom slučaju, izvadite karticu iz čitača i restartajte računalo. Nakon restarta vratite karticu u čitač i ponovite postupak prijave u sustav.  

Ako postupak prijave ne uspije, odspojite čitač kartica i ponovite restart računala. Nakon restarta, spojite čitač kartica, umetnite karticu. Ponovite postupak prijave.  

4.2.3 Računalo za pristup sustavu koriste dva zdravstvena djelatnika. Kod odabira certifikata, nude mi se dva. Što će se dogoditi ako odaberem certifikat koji nije moj?  

Odgovor: Nakon odabira certifikata potrebno je upisati PIN. Ukoliko odabrani certifikat ne odgovara upisanom PINu, korisnik će dobiti poruku: Greška 401.  

Za otklanjanje ovog problema, potrebno je izvršiti korake predložene u 4.2.2. Prilikom odabira certifikata, ne ponudi se opcija za upis PINa 

07.04.2020  

Poštovani, od Vas se, za sada, očekuje da za Vaše pacijente, koji su u izolaciji ili samoizolaciji,  dopunite podatke u aplikaciji koji nisu popunjeni, a Vi ih sa sigurnošću znate. To se odnosi i na datum početka i završetka izolacije i samoizolacije. Ako dijagnosticirate COVID-19 temeljem prethodno upućene osobe na testiranje, unesite osobu s osnovnim podacima u ovu aplikaciju, ali isto tako prijavite bolest putem individualne prijave oboljenja od zarazne bolesti teritorijalno nadležnom epidemiologu te odmah nazovite teritorijalno nadležnog epidemiologa koji će provesti obradu kontakata.  

S obzirom na različite izvore podataka, platforma će 10.04. imati u sebi pohranjene sve do sada prikupljene podatke, uključujući i podatke o oboljelim osobama što će omogućiti da ne trebate raditi retrogradni upis, već samo evidenciju novooboljelih, novih samoizolacija te novih kontakata.  

Za probleme u korištenju aplikacije molim javite se na e-mail adresu: helpdesk.covid-19@apis-it.hr 

Ukoliko bi i dalje bilo određenih problema u pristupu bazi molim Vas javite na e-mail adresu: helpdesk@hzzo.hr 

01.04.2020 - Vezano za Centralni repozitorij podataka o osobama kod kojih je dijagnosticiran COVID-19 i nadzorima nad postavljenim sumnjama na tu bolest obavještavamo Vas da će do sutra u sustav biti uneseni podaci o svim osobama koje su dobile mjeru nadzora samoizolacija stoga Vas molimo da tokom sutrašnjeg popodneva provjerite na ulaznom dijelu Centralnog repozitorija, preko OIB-a, da li su evidentirani Vaši pacijenti.

Od Vas se, za sada, očekuje da provjerite da li se Vaši pacijenti, za koje znate da su u samoizolaciji, nalaze u bazi podataka, i ako da, da dopunite podatke u aplikaciji koji nisu popunjeni, a Vi ih sa sigurnošću znate. Ako dijagnosticirate COVID-19 temeljem prethodno upućene osobe na testiranje, unesite osobu s osnovnim podacima u ovu aplikaciju, ali isto tako prijavite bolest putem individualne prijave oboljenja od zarazne bolesti teritorijalno nadležnom epidemiologu te odmah nazovite teritorijalno nadležnog epidemiologa koji će provesti obradu kontakata. Ukoliko bi do petka bilo određenih problema u pristupu bazi te podacima koji se u njoj nalaze, molim Vas javite na e-mail adresu: tomislav.benjak@hzjz.hr.

31.03.2020 - uputa za postupanje doktorima PZZ za propisivanje njege i fizikalne terapije u kući bolesnika s pripadajućim mail adresama RU i PS

30.03.2020 - Obavijest za ordinacije opće / obiteljske medicine

Poštovane kolegice i kolege,  

Ministarstvo zdravstva je u suradnji s Ministarstvom unutarnjih poslova, Državnim inspektoratom Republike Hrvatske, Hrvatskim zavodom za javno zdravstvo i Hrvatskim zavodom za zdravstveno osiguranje oformilo Centralni repozitorij podataka o osobama kod kojih je dijagnosticiran COVID-19, s time da će se u toj bazi nalaziti i podaci o svim nadzorima nad postavljenim sumnjama na tu bolest. U skladu sa potrebom kontinuiranog praćenja podataka nužno je potrebno da od sutrašnjeg dana (31.03.) podatke iz svoje domene u platformu upisuju i liječnici obiteljske (opće) medicine za svoje pacijente oboljele od COVID-19 te za one koji su u samoizolaciji. Upis podataka će se vršiti putem sustava CEZIH-a, a u privitku Vam dostavljamo upute za pristup sustavu platforme. Poveznica do sustava je https://zarazne.zdravlje.hr/. 

Prijave eventualnih smetnji možete poslati na e-mail helpdesk.covid-19@apis-it.hr. 

Osoba zadužena za moguća pojašnjenja ispred Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo bit će Tomislav Benjak, e-mail tomislav.benjak@hzjz.hr.

Korisničke upute

Prijava u sustav  

24.03.2020 - LAB nalazi - Uputa o postupanju PZZ

22.03.2020 - Obzirom na nastalu situaciju u kojoj se određeni lijekovi, bez indikacije u kojoj bi se trebali primjenjivati, vec pod lažnim odnosno izmišljenim dijagnozama, propisuju na recept ili se u ljekarnama inzistira na njihovom izdavanju, čak i u količinama koje su neprimjerene, ovim putem se i liječnici i magistre podsjećaju na njihovu obvezu postupanja i pridržavanja pravila prilikom propisivanja na bilo koji recept, neovisno o tome radi li se o privatnom ili receptu HZZO- a, ali isto tako i prilikom izdavanja tih lijekova, koji se ne smiju izdati bez ispravnog recepta na kojem mora biti jasno naznačeno kome za lijek propisuje, za koju dijagnozu i tko je od doktora lijek i propisao. Navedeno se odnosi na sve lijekove, a ovom prilikom se upozorenje o postupanju izdaje i s  obzirom na lijekove klorokin i azitromicin.

HZZO neće tolerirati postupanje ugovornih subjekata u ovoj izvanrednoj situaciji koje nije u skladu s propisima i pravilima struke.

22.03.2020 - UPOOZORENJE: Lijek klorokin se ne izdaje na bilo koju vrstu recepata, osim bolnicama i onima koji za primjenu imaju indikaciju, tj. koji od ranije uzimaju tu  terapiju

20.03.2020 - Prijava oboljelih od COVID-19

19.03.2020 - Upute za PZZ i SKZZ

19.03.2020 - zbog koronavirusa COVID-19 onemogućeno je NPP naručivanje i eNaručivanje za redovne narudžbe, moguće je samo naručiti pacijenta na Prioritetno naručivanje

18.03.2020 - Koronavirus (2019n Cov)- prvremena nesposobnost odnosno spriječenost za rad-dopuna obavijesti od 6.ožujka 2020. godine

18.03.2020 - Upute za liječnike obiteljske medicine i postupanje zdravstvenih djelatnika pri postavljanju sumnje na COVID

Postupanje zdravstvenih djelatnika

Upute LOM

 16.3.2020 - Odluka Ministra zdravstva

14.03.2020 - Racionalna uporaba osobne zaštitne opreme za koronavirusnu bolest

Nastavno na ranije dostavljene upute o racionalnoj upotrebi zaštitne opreme, te vezano uz osiguravanje zaštitnih sredstava upućujemo izabrane doktore u privatnoj praksi u primarnoj zdravstvenoj zaštiti, u mreži javne zdravstvene službe, ukoliko ne raspolažu dovoljnim količinama zaštitnih sredstava ili ih ne mogu trenutno sami nabaviti na tržištu, da se za pomoć mogu obratiti nadležnim Županijskim/Grada Zagreba stožerima civilne zaštite. 

S poštovanjem,

Operativni tim KS-MIZ

13.03.2020 - dopuna obavijesti o privremenoj nesposobnosti za rad

HZZO preko CEZIH portala u pretinac izabranom doktoru šalje obavijest o utvrđenoj potrebi izolacije za osiguranika za kojeg je zaprimio Potvrdu. Temeljem Potvrde, odnosno obavijesti koju je HZZO proslijedio izabranom doktoru, izabrani doktor je u mogućnosti utvrditi osiguraniku privremenu nesposobnost po uzroku privremene nesposobnosti D0 - IZOLACIJA.

Lokacija datoteke: home1/MBO doktora/Rezultat/ggggmm/Obavijest 

Naziv datoteke: Izolacija.unl – popis oprijedjeljenih pacijenata

Izolacija_<XXXXXXX> ( matbr HZJZ).unl – popis opredijeljenih pacijenata kod doktora XXXXXXX. Ta datoteka dolazi u sandučić doktora koji mijenja izabranog doktora XXXXXXX (Može se raditi o članu u timu bez nositelja ili dugotrajnoj zamjeni)

 

Kada imate sumnju na takav slučaj, osobu trebate uputiti da se javi na telefonske brojeve dežurnih epidemiologa u RH, javno objavljene na internetskoj stanici Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo https://www.hzjz.hr/sluzba-epidemiologija-zarazne-bolesti/koronavirus-najnovije-preporuke/  koju Vam dostavljamo u prilogu. 

Zabranjujemo na upućivanje pacijenata da telefonski kontaktiraju stožere na nacionalnoj i lokalnoj razini. 

Tek po preporuci nadležnog epidemiologa, pacijenta sa sumnjom, upućuje se u bolnicu. 

Ujedno, u prilogu Vam dostavljamo sljedeće materijale koje je potrebno postaviti na vidljivo mjesto:

Plakat za javne prostore B1- Covid-19 HR

Brojeve telefona epidemiologa na razini RH

-     Upute za racionalnu uporabu OZO

-     Uputa za čišćenje i dezinfekciju prostora u kojem su boravile zaražene osobe

-     Naputak za pravilno pranje ruku 

Posebno skrećemo pažnju na obvezu javljanja na telefonske brojeve u Vašim ordinacijama. 

S poštovanjem,

Operativni tim KS MZ

 

Pripravnost epidemiolozi

Čišćenje i dezinfekcija prostora u kojima je boravila osoba pod sumnjom na zarazu

Naputak za pranje ruku

Plakat za javne prostore

Racionalna uporaba osobne zaštitne opreme

Uputa poslodavcima i radnicima o postupanju

HZZO obavijest 

Elektronička razmjena zdravstvenih podataka za građane Europe
3 ožu Categories: medo

03.03.2020 - Sažetak medicinski podataka - Portugal

Poštovani, 

Osim za pacijente iz Češke i Malte, putem NCP Portala u mogućnosti ste dohvaćati sažetak medicinskih podataka i za pacijente iz Portugala.  

Sažetak medicinskih podataka o pacijentu se prenosi iz nacionalne infrastrukture zemlje prebivališta u ordinaciju opće obiteljske medicine u Hrvatskoj preko nacionalnih kontaktnih točaka (NCP), ukoliko je pacijent za to dao suglasnost u zemlji prebivališta (u Češkoj, Malti ili Portugalu). Originalna PDF verzija sažetka na češkom / malteškom / portugalskom i engleskom jeziku te njegov prevedeni sadržaj dostupan je liječnicima opće obiteljske medicine putem NCP portala. NCP Portalu liječnici pristupaju, nakon ostvarene VPN veze prema CEZIH-u, iz svojeg programskog rješenja ili kroz preglednik Chrome ili Internet Explorer na poveznici https://web.cezih.hr:443/web/p/ncpeh   

U prilogu dostavljamo detaljne upute za liječnike. Molimo proučite ih.

U slučaju potrebe za podrškom, kontaktirajte nas na mail helpdesk@hzzo.hr ili telefon + 385 72 11 22 33 (radno vrijeme od ponedjeljka do petka, od 7 do 20 sati i subotom od 7 do 15 sati). 

 

18.02.2020 - NCP Portal  

Poštovani,

Podsjećamo, od rujna 2019, Hrvatska je pridružena elektroničkom sustavu razmjene zdravstvenih podataka (Health Digital Service Infrastructure ili eHDSI), te ste u mogućnosti dohvaćati sažetak medicinskih podataka za pacijente iz Češke. Od 24 veljače 2020. godine Hrvatska prihvaća i sažetke koji su nastali u Malti.  

Ukratko o procesu dohvata sažetka medicinskih podataka 

Sažetak medicinskih podataka o pacijentu se prenosi iz nacionalne infrastrukture zemlje prebivališta u ordinaciju opće obiteljske medicine u Hrvatskoj preko nacionalnih kontaktnih točaka (NCP), ukoliko je pacijent za to dao suglasnost u zemlji prebivališta (u Češkoj ili Malti). Originalna PDF verzija sažetka na češkom / malteškom i engleskom jeziku te njegov prevedeni sadržaj dostupan je liječnicima opće obiteljske medicine putem NCP portala. NCP Portalu liječnici pristupaju, nakon ostvarene VPN veze prema CEZIH-u, iz svojeg programskog rješenja ili kroz preglednik Chrome ili Internet Explorer na poveznici https://web.cezih.hr:443/web/p/ncpeh    

Prilikom korištenja NCP portala potrebno je odabrati trenutno mjesto rada liječnika i državu iz koje dolazi pacijent te nakon toga upisati identifikacijske oznake pacijenta (primjer se nalazi u uputama za liječnike, od stranice 11, primjer za pacijenta iz Malte je na stranici 12). Pacijent mora bit upoznat o postupanju s njegovim podacima (Patient Information Notice ili PIN) stoga prije pristupa sažetku, liječnik mora pacijentu pružiti informacije o PIN-u na jeziku pacijenta (upućuje ga na web stranicu na kojoj su objavljeni PIN-ovi) i pitati pacijenta dozvoljava li dohvat njegovih podataka. Ukoliko je pacijent potvrdio liječniku pravo na pristup njegovim zdravstvenim podacima, liječnik u NCP portalu dohvaća sažetak.  

U prilogu dostavljamo detaljne upute za liječnike. Molimo proučite ih.  

Na web stranici HZZO-a dostupno je više informacija o prekograničnim uslugama ovdje. 

U slučaju potrebe za podrškom, kontaktirajte nas na mail helpdesk@hzzo.hr ili telefon + 385 72 11 22 33 (radno vrijeme od ponedjeljka do petka, od 7 do 20 sati i subotom od 7 do 15 sati).  

 

Poštovani,

Hrvatska je pridružena elektroničkom sustavu razmjene zdravstvenih podataka (Health Digital Service Infrastructure ili eHDSI) koji međusobno povezuje nacionalne usluge e - Zdravlja kako bi omogućila prekograničnu elektroničku razmjenu zdravstvenih podataka na siguran, učinkovit i  interoperativan način te osigurava kontinuitet njege za građane Europe neovisno o tome u kojoj se zemlji nalaze. Usluge u eHDSI koje se postupno uvode u 22 zemlje EU do 2021. godine su eRecept (ePrescription) uključujući elektroničko izdavanje lijeka (eDispensation) i sažetak medicinskih podataka o pacijentu (Patient Summary). U ovom trenutku usluga eRecepta je dostupna u Finskoj koja je omogućila dohvat njihovih recepata u inozemstvu te u Estoniji i Hrvatskoj koje prihvaćaju eRecepte. Usluga sažetka medicinskih podataka o pacijentu je dostupna u Češkoj koja je omogućila dohvat njihovog sažetka medicinskih podataka u inozemstvu te u Luksemburgu i Hrvatskoj koje prihvaćaju sažetke. 

Ukratko o procesu dohvata sažetka medicinskih podataka

Sažetak medicinskih podataka o pacijentu se prenosi iz nacionalne infrastrukture zemlje prebivališta u ordinaciju opće obiteljske medicine u Hrvatskoj preko nacionalnih kontaktnih točaka (NCP), ukoliko je pacijent za to dao suglasnost u zemlji prebivališta (u Češkoj). Originalna PDF verzija sažetka na češkom jeziku i prevedeni sadržaj elektroničkog sažetka dostupan je liječnicima opće obiteljske medicine putem NCP portala. NCP Portalu liječnici pristupaju, nakon ostvarene VPN veze prema CEZIH-u, iz svojeg programskog rješenja ili kroz preglednike Chrome ili Internet Explorer na poveznici https://web.cezih.hr:443/web/p/ncpeh

Prilikom korištenja NCP portala potrebno je odabrati trenutno mjesto rada liječnika i državu iz koje dolazi pacijent te nakon toga upisati identifikacijske oznake pacijenta (primjer se nalazi u uputama za liječnike, od stranice 11). Pacijent mora bit upoznat o postupanju s njegovim podacima (Patient Information Notice ili PIN) stoga prije pristupa sažetku, liječnik mora pacijentu pružiti informacije o PIN-u na jeziku pacijenta (upućuje ga na web stranicu na kojoj su objavljeni PIN-ovi) i pitati pacijenta dozvoljava li dohvat njegovih podataka. Ukoliko je pacijent potvrdio liječniku pravo na pristup njegovim zdravstvenim podacima, liječnik u NCP portalu dohvaća sažetak. 

 

U prilogu dostavljamo detaljne upute za liječnike. Molimo proučite ih. 

Na web stranici HZZO-a dostupno je više informacija o prekograničnim uslugama ovdje. 

U slučaju potrebe za podrškom, kontaktirajte nas na mail helpdesk@hzzo.hr ili telefon + 385 72 11 22 33 (radno vrijeme od ponedjeljka do petka, od 7 do 20 sati i subotom od 7 do 15 sati).

Stranica 1 od 8 1 2 3 4 5 6 7 8 > >>